بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

تولید و پخش و فروش مبلمان کلاسیک راحتی استیل سلطنتی و سرویس خواب و میز نهار خوری و میز آرایش

پیوندها

برترین فروشگاه مبل در کرج

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ

برترین فروشگاه مبل در کرج اینجاست: مبل فروشی در کرج فقط کلکسیون مبل آرش برترین و بزرگترین فروشگاه مبل در کرج و واحد نمونه سال 97 در فروش و خدمات پس از فروش محصولات چوبی در سطح استان البرز.


فروش ویژه تابستانه محصولات مبلمان آرش:

 

اقساط بلند مدت بدون سود و کارمزد
24ماه خدمات پس از فروش
قیمت مناسب و ارزان
کیفیت فوق العاده محصولات

بهترین شرایط را برای هر بودجه ای در نظر گرفتیم. شما می توانید بهترین قیمت ها را همراه با بهترین محصولات در یک مجموعه شاهد باشید.

 

کیفیت بالای محصولات آرش باعث شده این فروشگاه کلیه محصولات خود را تا 2 سال ضمانت نماید. همچنین فروشگاه مبلمان آرش با ارائه خدمات پس از فروش تا 5 سال افتخار فروش بیش از 5000 دست مبل از آغاز تا امروز را داشته است.

 

ما به مشتریان خود و انتخاب آنها می بالیم.


کلکسیون مبل آرش با دو طبقه مجزا و دارای مساحتی به وسعت 800متر مربع در هر طبقه آماده خدمات رسانی به کلیه همشریان کرجی و هم استانی های عزیز است.

 

برای آمدن به این مجموعه سه راه وجود دارد:


اگر از سمت عظیمیه به سمت بلوار چمران حرکت می کنید نرسیده به میدان امام حسین دوربرگردان را دور زده ودر کنار پل عابر و جنب تالاربابابزرگ می توانید وارد کلکسیون مبل آرش شوید.

 

همچنین این امکان وجود دارد که شما از سمت بلوار طالقانی به سمت کلکسیون مبل آرش بیایید. در این صورت پس از رسیدن به میدان امام حسین باید به سمت پل فردیس رفته و در دوربرگردان روبروی البرز بل سنتر دور زده و دوباره به سمت میدان امام حسین حرکت کنید. پس از رد کردن میدان به سمت بلوار چمران حرکت کنید تا به اولین پل عابر پیاده برسید. کنار پل بایسید تا بتوانید وارد کلکسیون مبل آرش شوید.

 

اگر هم از سمت اتوبان تهران کرج یا پل فردیس به سمت ما می آیید باید پس از ورود از پل فردیس به داخل کرج البرز بل سنتر را رد کرده وارد بلوار چمران شوید و کنار اولین پل عابر بیایستید.

 

ما منتظر حضور گرم شما در برترین فروشگاه مبلمان در شهر کرج و سطح استان البرز هستیم

 

آدرس: کرج میدان امام حسین بلوار چمران روبروی دانشکده کشاورزی گالری مبل آرش

 

تلفن :  ۰۲۶۳۲۲۰۷۶۴۱ - ۰۲۶۳۲۲۵۱۳۶۹ - ۰۹۳۸۴۸۹۸۶۷۸

 

منبع : مبل فروشی کرج ، برترین فروشگاه مبل در استان البرز

نظرات  (۱)

عالی . ممنونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی