بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

تولید و پخش و فروش مبلمان کلاسیک راحتی استیل سلطنتی و سرویس خواب و میز نهار خوری و میز آرایش

پیوندها

فروش تخت خواب های دونفره اقساطی در کرج

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۶ ق.ظ

فروش تخت خواب های دونفره اقساطی در کرج: بزرگترین مرکز فروش سرویس خواب در استان البرز و کرج. اگر به دنبال خرید سرویس خواب و تخت خواب اتاق خواب با تنوع طرح و رنگ بسیار و به قیمت تولیدی هستید،این فرصت را از دست ندهید.

سرویس خواب های ارائه شده در مرکز فروش مبل آرش بر اساس متد روز و با طراحی ساده و زیبا، به عنوان اصلی ترین اجزا از سرویس خواب طراحی و به فروش می رسند. قیمت این سرویس خواب ها فوق العاده مناسب بوده و برای بسیاری از خانواده ها با مناسب ترین قیمت و به صورت اقساطی قابل تهیه می باشد.

در مدل های کشودار این ویژگی وجود دارد که بنا به سفارش مشتری، کشو در قسمت راست و یا چپ تخت خواب تعبیه شود. این تخت خواب ها در رنگ های مختلف عرضه می شوند و تمامی اتصالات ترک هستند. تمامی لبه های تخت خواب پی وی سی و استاندارد سازی شده است. در تهیه و ساخت این تخت خواب از بهترین  و با کیفیت ترین متریال استفاده شده است. تمامی محصولات تولیدی مبلمان آرش دارای گارانتی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی