بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

تولید و پخش و فروش مبلمان کلاسیک راحتی استیل سلطنتی و سرویس خواب و میز نهار خوری و میز آرایش

پیوندها

 

آیا می‌دانید امکان خرید مبلمان خانه به صورت قسطی وجود دارد؟ می‌خواهید بدانید شرایط مبل اقساطی چیست؟ در بازار فعلی بهترین راهکار برای حفظ نقدینگی خرید کالا و محصولات مورد نیاز به صورت قسط‌بندی شده می‌باشد. همانطور که می‌دانید قیمت مبل همانند سایر اجناس سر به فلک کشیده است، بنابراین بسیاری از افراد به جای خرید نقدی، ترجیح می‌دهند به صورت قسطی اقدام به تهیه این دسته از لوازم منزل کنند. خوشبختانه فروشگاه‌های مبلمان با آگاهی از وضع فعلی، جهت رفاه مشتریان محصولات خود را بدون کارمزد و با کمترین میزان پیش پرداخت به فروش می‌رسانند. اگر شما هم به دنبال خرید مبلمان اقساطی در کرج هستید، پیشنهاد می‌کنم این مطلب را به هیچ وجه از دست ندهید و با کلیک روی لینک مربوطه سریع اقدام به خرید اقساطی مبل کنید.

قیمت مبل در سال 1401

متاسفانه صنعت مبل سازی نیز از تورم و افزایش قیمت دلار در امان نمانده. در حال حاضر برای خرید یک دست مبلمان بسیار ساده با متریال معمولی باید چیزی حدود 9 تا 15 میلیون تومان سرمایه داشته باشید. این در حالی است که برای خرید مبل‌های شرکتی و باکیفیت باید دست به جیب شوید و دست کم 35 میلیون تومان پیاده شوید. 

در حال حاضر خرید مبل اقساطی بهترین پیشنهاد است

حتی اگر با فروشندگان مبل هم صحبت کنید، همگی موافق هستند که خرید مبل برای عموم مردم بسیار سخت شده است. از همین رو فروشگاه‌های مبل درصدد تسهیل شرایط مبل اقساطی هستند. بسیاری از فروشگاه‌ها شرایط خوبی برای خرید به صورت قسطی فراهم کرده‌اند تا مشتریان با رفاه حال بیشتری اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز خود کنند.

شرایط مبل اقساطی چگونه است؟

با کمی گشت و گذار در بازارهایی مانند بازار یافت آباد یا فروشگاه‌های اینترنتی مبل می‌توانید از شرایط فروش مبلمان قسطی آگاه شوید. هر کسب‌وکاری با شرایط استثنایی به دنبال آسان کردن خرید مشتریان است. در ادامه برخی از شرایط شگفت انگیز که در بسیاری از فروشگاه‌ها دیده می‌شود را با هم بررسی می‌کنیم:

خرید از دم قسط

شاید خرید از دم قسط برای بسیاری از افراد یک رویا باشد، اما بسیاری از مراکز این رویا را به واقعیت تبدیل کرده‌اند. این یکی از بهترین شرایط است که هر مشتری را به خود جلب می‌کند. خریدن از دم قسط ترس از دست دادن نقدینگی را از ذهن مشتری دور می‌کند و به او احساس آرامش تزریق می‌کند، چرا که دیگر قرار نیست سرمایه زیادی را به یکباره برای خرید مبلمان صرف کند.

خرید مبل قسطی بدون کارمزد

از شرایط مبل اقساطی باید به دریافت کارمزد و افزایش قیمت نهایی محصول اشاره کرد. شاید برای‌تان جالب باشد که بسیاری از فروشگاه‌ها از چنین کارمزدی چشم‌پوشی می‌کنند، به طوری که کوچکترین سودی از مشتری به ازای خرید قسطی دریافت نمی‌نمایند. این یک فرصت غیر قابل تکرار است که مبل خود را به صورت قسطی بخرید و هیچگونه کارمزدی بابت آن پرداخت نکنید.

خرید مبلمان قسطی بدون ضامن

اگر فکر می‌کنید خواب می‌بینید، سخت در اشتباه هستید. در حال حاضر می‌توانید بدون نیاز به ضامن مبل مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنید. 

مبل قسطی 12 ماهه

شاید باورش هم برای شما سخت باشد اما شرایط مبل اقساطی برای شما ساده‌تر و ساده‌تر شده است. این شما هستید که ماه‌های پرداخت قسط را مشخص می‌کنید. جالب‌تر این که شیوه پرداخت قسط در 12 ماه نیز برعهده خود شما است. آیا می‌خواهید هر ماه قسط بدهید یا قسط خود را سر هر 4 ماه پرداخت کنید؟ باید پذیرفت با شرایط کنونی کشور، فروش مبلمان با این شرایط بسیار استثنایی و شگفت انگیز است. بنابراین اگر به دنبال خرید مبلمان با این شرایط ویژه هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

لازم به ذکر است هیچ فرقی نمی‌کند قصد خرید چه مبلی دارید. آیا به دنبال مبلمان راحتی هستید؟ یا روی مبل‌ کلاسیک در کرج دست گذاشته‌اید؟ شاید هم مبل ال شکل برای خانه شما مناسب باشد. به هر حال خبر اصلی این است که شما می‌توانید انواع مبل را با اقساط 12 ماهه تهیه کنید.

خرید مبل اقساطی با چک و سفته

شما می‌توانید با دسته چک اقدام به خرید مبل مدنظرتان کنید. 

مبلمان قسطی را از کجا بخریم؟

شرایط مبل اقساطی مانند خرید از دم قسط، بدون ضامن و کارمزد و خرید با چک و سفته را می‌توانید در اکثر فروشگاه‌های مبلمان جستجو کنید. با این حال در این مطلب به معرفی یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید قسطی مبل خواهیم پرداخت.

کلکسیون مبل آرش کرج مرکز فروش مبل در کرج است که اقدام به فروش انواع مبلمان در طرح‌های متنوع به صورت قسطی کرده است. شما می‌توانید مدل‌های مختلف این فروشگاه را در اینستاگرام یا سایت مربوطه به آدرس moblemanarash.ir مشاهده کنید.

منابع:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی