بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

تولید و پخش و فروش مبلمان کلاسیک راحتی استیل سلطنتی و سرویس خواب و میز نهار خوری و میز آرایش

پیوندها

اصولا برای اتاق نشیمن یا حال از مبلمان راحتی استفاه می شود. اما انتخاب مبل راحتی مناسب با سبک و دکوراسیون محیط کار پیچیده ای است. به عنوان مثال، برای فضای روبروی میز تلویزیون قطعا مبل سلطنتی مناسب نیست. زیرا هیچکس نمی خواهد به شکل رسمی بر روی یک مبل به تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه اش بنشیند. از طرفی شما از مبل راحتی استفاده بیشتری می کنید پس باید در انتخاب فوم، پارچه و جنس آن توجه کنید تا دوام بیشتری برایتان داشته باشد.

یکی از مهم ترین تصمیماتی که هنگام خرید مبلمان باید بگیرید این است که آن را از کدام بازار مبل خریداری کنید. به شما کمک می‌کنیم تصمیم بگیرید کدام گزینه برای شما بهترین است، بنابراین می‌توانید فضایی دلپذیر و دعوت‌کننده برای آن لحظات خاص که با هم سپری می‌کنید ایجاد کنید.

قیمت مبل و خرید مبل ارزان

تمرکز گلری مبل آرش ارائه بهترین و با کیفیت ترین مبل های راحتی به شماست و سعی بر این است که شما رضایت کامل داشته باشید از همین رو انواع مدل های مبل راحتی در این مجموعه موجود می باشد. شما می توانید تنوع بی نظیری از مبلمان راحتی را در این گالری مشاهده کنید که شامل مبل راحتی ال، مبل راحتی چستر، مبل های نیمه راحتی، مبل راحتی یو شکل و غیره می شود.

برای خرید آسان و راحت مبلمان راحتی  به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که نیاز به مشاوره دارید با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین برای خرید حضوری مبل راحتی نیز از مشاوره بهره مند می شوید.

گالری مبل آرش به عنوان بازار مبل کرج شرایطی را برای شما عزیزان کرجی فراهم کرده است تا بتوانید مبلمان مورد نظر خود را با قیمت مناسب تر و کیفیت بسیار مطلوب خریداری کنید. کلکسیون مبل آرش بهترین و باکیفیت ترین مبلمان از هر نوعی که مد نظر شما باشد را با مناسب ترین قیمت و تخفیف های ویژه به شما عزیزان ارائه می کند. شما می توانید برای خرید مبل ارزان خود و اطلاع از قیمت مبل با ما تماس بگیرید خرید اینترنتی داشته باشید یا حضورا از مجموعه ما دیدن فرمایید و خرید کنید.

بازار خرید مبل کرج یکی از بهترین مبل فروشی در کرج به حساب می آید که انواع مبل شامل مبل راحتی،  مبلمان کلاسیک،  مبل تختخواب شو، مبل ال،  مبلمان استیل وسلطنتی را در بازار خرید مبل کرج مشاهده خواهید کرد. شما می توانید متنوع ترین این مبل ها را با قیمت های مناسب، شرایطی و تخفیف های ویژه در بازار خرید مبل کرج دیدن کنید.

اگر شما یک شهروند کرجی هستید و می خواهید برای دیدن از مجموعه بازار مبل کرج به آنجا بیایید تا از محصولات بهترین فروشگاه مبلمان دیدن فرمایید می توانید از طریق آدرس زیر اقدام نمایید.

البرز، کرج، میدان امام حسین، بلوار چمران، روبروی دانشکده کشاورزی، جنب تالار بابابزرگ، بازار مبل کرج، کلکسیون مبل آرش

مبل کرج

تجهیز و شیک کردن یک خانه جدید به شما این فرصت را می دهد که مهر منحصر به فرد خود را روی آن بگذارید و پناهگاهی ایجاد کنید که واقعاً احساس می کنید متعلق به شماست. نکات زیر را هنگام خرید مبلمان برای خانه جدید خود در نظر داشته باشید تا بتوانید خانه جدیدی را به فضای رویایی خود تبدیل کنید.

1. چک لیست مبلمان تهیه کنید

قبل از اینکه وارد هر مغازه قدیمی شوید و شروع به انتخاب مبلمان برای خانه جدید خود کنید، ارزش آن را دارد که برای ایجاد لیست آرزوهای مبلمان وقت بگذارید. برنامه ریزی برای یک خانه جدید جذاب و دلپذیر و در عین حال کاربردی مستلزم رفتن از اتاقی به اتاق دیگر و تصمیم گیری در مورد مبلمانی است که واقعاً به آن نیاز دارید. به راحتی می توانید از خود دور شوید و بخواهید فضای داخلی خود را با انواع دکورها و تزیینات تزئین کنید. اما این می تواند صبر کند. اولین قدم شما این است که وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید و سپس می توانید به عقب برگردید و دکوراسیون داخلی خود را دوباره مرور کنید.

2. فضای خود را اندازه گیری کنید

اندازه گیری ابعاد اتاق شما قبل از خرید مبلمان جدید بسیار مهم است. بدون کم کردن اندازه‌گیری‌ها، شما در معرض خطر دریافت مبلمانی قرار می‌گیرید که مناسب نیست یا نامناسب به نظر می‌رسد.

به اتاق نشیمن خود نگاهی بیندازید و تعیین کنید که می‌خواهید یک سوئیت سالن را در کجا قرار دهید. سپس، نوار اندازه گیری خود را بگیرید و طول دیوار و فضای اطراف آن را اندازه بگیرید تا مطمئن شوید مبلی را انتخاب می کنید که بر اتاق غلبه نکند. به طور مشابه، قبل از تصمیم گیری در مورد تخت خواب، اتاق خواب خود را اندازه بگیرید، زیرا ممکن است متوجه شوید که تخت خواب کینگ که رویای آن را دارید فضای کمی برای حرکت در اتاق باقی می گذارد. همه این اندازه‌ها را در دسترس داشته باشید و وقتی به فروشگاه مبلمان می‌روید، آن‌ها را با خود بیاورید.

3. یک پالت رنگ را دنبال کنید

در حالی که باید هر اتاق در خانه را به گونه ای که مناسب می بینید شخصی سازی کنید، بهتر است برای ایجاد جریان و هماهنگی به یک پالت رنگ منسجم پایبند باشید. به سبک کلی یا فضایی که دوست دارید خانه جدیدتان داشته باشد فکر کنید. به طور طبیعی به سمت چه رنگ هایی جذب می شوید؟ آیا می خواهید فضای داخلی خانه خود را عمدتاً سفید نگه دارید اما با یک قطعه خاص به آن پاشیدن رنگ اضافه کنید؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای هماهنگی رنگ مبلمان، انتخاب سه رنگ است: یک رنگ اصلی، یک رنگ فرعی و یک رنگ برجسته. این به عنوان قانون 60-30-10 شناخته می شود و مفهومی است که توسط طراحان داخلی برای ایجاد تعادل استفاده می شود.

4. الهام بگیرید

به مجلات مبلمان، وبلاگ ها، وب سایت های مبلمان و برنامه هایی مانند Pinterest نگاهی بیندازید تا الهام بگیرید تا به شما در انتخاب مبلمان خانه جدید کمک کنید. یا از نکات صحنه پردازی خانگی ما الهام بگیرید! یک راه آسان برای انتخاب مبلمان مناسب برای خانه جدید این است که قطعاتی را انتخاب کنید که مطابق با سبک خانه شما باشد. به عنوان مثال، اگر یک خانه ساحلی دارید، به دنبال مبلمان و دکوراسیون به سبک همپتون باشید. اگر خانه ای مدرن دارید، مبلمان معاصر و ایده های داخلی خانه مدرن را مرور کنید. به خاطر داشته باشید که مبلمان مدرن و باکیفیت این قابلیت را دارند که سال ها بدون ظاهری خارج از مد دوام بیاورند.

5. بودجه تعیین کنید

تعیین بودجه برای خرید مبلمان جدید به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید و از خرج کردن بیش از حد جلوگیری کنید. هزینه متوسط برای تجهیز یک خانه جدید حدود 16000 دلار است. با این حال، بسته به اینکه از کجا خرید می‌کنید، کیفیت و ساخت کالا، و اینکه آیا در قفسه نیست یا سفارشی است، می‌تواند بسیار کمتر از این یا بالاتر باشد. اگر بودجه کمی دارید، فروشگاه‌های مبلمان، فروشگاه‌های مبلمان دست دوم یا مبلمانی که خودتان می‌چینید را در نظر بگیرید. همچنین ایده خوبی است که قیمت ها را با هم مقایسه کنید و از تعداد انگشت شماری از فروشگاه ها (چه حضوری و چه آنلاین) بازدید کنید تا مطمئن شوید که بهترین معامله را دریافت می کنید.

6. در مورد کیفیت مبلمان مورد نیاز خود تصمیم بگیرید

همیشه بهترین کار این است که روی مبلمان کاربردی با کیفیت بالا سرمایه گذاری کنید که در آزمون زمان مقاومت کنند. با این حال، برای جلوگیری از خرج کردن بیشتر از آنچه که باید، مشخص کنید که کدام قطعات باید با کیفیت باشند و کدام قطعات را می توانید با ویژگی های با کیفیت پایین تر از بین ببرید. به عنوان مثال، به احتمال زیاد شما زمان زیادی را روی مبل خود صرف استراحت می کنید. بنابراین، سرمایه گذاری روی مبل هایی با کیفیت بالاتر که دارای ساختار محکم و مواد بادوام مانند چرم باشد، سودمند است. از سوی دیگر، اگر برای اتاق مهمان به مبلمان نیاز دارید، می‌توانید اقلامی را خریداری کنید که کیفیت پایین‌تری دارند، زیرا فرسوده و فرسوده نمی‌شوند.

7. همه چیز را یکجا نخرید

از آنجایی که این یک خانه جدید است، ممکن است وسوسه شوید همه چیز را یکجا بخرید. با این حال، اگر این کار را انجام دهید، ممکن است بعداً پشیمانی خریدار را تجربه کنید. به یاد داشته باشید که تجهیز و لباس پوشیدن خانه شما به زمان نیاز دارد. سعی کنید آن را به عنوان یک پروژه بلند مدت در نظر بگیرید. با تهیه اقلام ضروری خود مانند مبل، تخت و میز ناهارخوری شروع کنید و سپس شروع به انتخاب سایر وسایل اضافی در طول مسیر کنید. این به شما امکان می دهد در هزینه خود صرفه جویی کنید و سبک و طراحی داخلی خانه خود را واقعاً زیبا کنید.

برای انتخاب مبلمان مناسب برای خانه جدید خود به کمی برنامه ریزی از قبل نیاز دارید. برای شروع سعی کنید عجله نکنید. در حالی که تزئین یک فضای کاملاً دست نخورده هیجان انگیز است، خطر خریدهای فوری وجود دارد که ممکن است بعداً پشیمان شوید. روشن بودن ترجیحات سبک و نیازهای خود از جمله الزامات اندازه گیری، بودجه و کیفیت مبلمان به شما کمک می کند تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. بنابراین، با فهرست خود، از مغازه‌های مبلمان دیدن کنید و مواردی را که بهترین دوست دارید را یادداشت کنید.

ما به عنوان یک مجموعه دلپذیر به شما کمک می کنیم خانه ی خود را با بودجه خودتان دیزاین کنید. از طرفی بازار بزرگ مبل کرج باید برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر بگیرد تا اطمینان خاطر به مشتری بدهد. شما با خرید اقساطی مبلمان در زمان مناسب اقساط خود را  پرداخت می کنید. با خرید مبل قسطی می‌توان هزینه هارا در قسط‌ های مختلف پرداخت کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی