بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

بازار مبل کرج

بزرگترین بازار مبل در کرج

تولید و پخش و فروش مبلمان کلاسیک راحتی استیل سلطنتی و سرویس خواب و میز نهار خوری و میز آرایش

پیوندها

3 نکته برای خرید مبلمانی واقعا مناسب

يكشنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۵۱ ب.ظ

بازار بزرگ مبل کرج باید بتواند شرایط ویژه ای برای شما در نظر بگیرد تا بتوانید به راحتی و با بودجه خود مبل یا محصول مورد نظر را خریداری کنید. برای مثال شرایط اقساطی بدون سود و بهره یا شرایط دم قسط برای مشتریان خود در نظر بگیرد. مشاورانی داشته باشد که بتواند مشتریان را در انتخاب مبل، جنس پارچه و رنگ مورد نظر با توجه به دکوراسیون خانه هایشان راهنمای کنند و در این زمینه مهارت داشته باشند. چرا که برای خرید مبلمان باید ابتدا بودجه و دکوراسیون در نظر گرفته شود، سپس فضای پذیرایی یا حال برای قرار گرفتن مبلمان وعرض در ورودی و راه پله ها برای حمل و نقل آنها بررسی شود. با توجه به تمایل بیشتر افراد به استفاده از مبلمان، اتخاب نوع مبلمان مناسب سبک و منزل و فضای محیط کار ساده ای نیست و نیازمند داشتن اطلاعات از نکات طراحی و دکوراسیون می باشد.  از طرفی بازار بزرگ مبل کرج باید برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر بگیرد تا اطمینان خاطر به مشتری بدهد.

آیا تا به حال یک مبل، صندلی یا میزی خریده اید که در فروشگاه (یا در پینترست) زیبا به نظر می رسید اما وقتی آن را به خانه آوردید جذابیت خود را از دست داد؟ اگر رنگ و سبک مناسب بود، مشکل ممکن است این باشد که قطعه مبلمان به سادگی مقیاس مناسبی برای اتاق نبود. چه در حال ساختن خانه جدیدی باشید، چه در حال بازسازی یک اتاق موجود یا به سادگی چیدمان مبلمان باشید، حتی ساده ترین بخش های برنامه ریزی فضا می توانند به سرعت پیچیده شوند - و بهتر است با یک برنامه در ذهن انجام شود. قبل از شروع هر گونه بلند کردن اجسام سنگین، این نکات برنامه ریزی و اندازه گیری فضا را در نظر بگیرید.

1. قبل از خرید اندازه گیری کنید

قبل از اینکه برای خرید قطعات جدید اقدام کنید، مطمئن شوید که ابعاد آن را پایین آورده اید. ارتفاع و عرض هر اتاق را با دقت اندازه گیری کنید، نسبت های واقعی فضا را به دست آورید، که به شما کمک می کند تا ایده ای واقع بینانه از اینکه کدام مبلمان جدید جریان مورد نظر شما را در هر اتاق ایجاد می کند، به شما ارائه دهد.

2. مبلمان خود را متناسب کنید

داشتن ابعاد بسیار مفید است که انتخاب مبلمان جدید خود را متناسب با هر فضا تغییر دهید. آیا اندازه اتاق های متنوعی دارید؟ در اینجا چندین رویکرد بسته به اندازه اتاق وجود دارد:

برای اتاق های کوچک، مانند یک اتاق مهمان 8×10 یا دفتر کار خانگی، قطعات جمع و جور مانند مبل های آپارتمانی و صندلی های برجسته را در نظر بگیرید که می توانند با یک میز کوچک برای نوشتن یا کاردستی جفت شوند.

برای فضاهای متوسط، مانند یک اتاق خانوادگی 12×12، مطمئناً فضای کافی برای انتخاب گزینه ها خواهید داشت. یک صندلی عاشقانه را با یک صندلی راحت یا یک صندلی دنج و دو نفره عثمانی ترکیب کنید تا فضا را پر کنید (بدون شلوغی اتاق).

برای فضاهای بزرگ، مانند یک اتاق نشیمن 15 در 18، اندازه کافی نیاز به مبلمان با اندازه کافی دارد. با قابلیت قرار دادن یک سکشنال شیک، فضای خود را مطابق با روحیه و تعداد مهمانان خود که ممکن است نیاز داشته باشد، پیکربندی کنید. مانند تمام اندازه های اتاق در بالا، یک اینچ به هر یک از ابعاد مبلمان اضافه کنید، فقط برای اینکه از نظر ایمنی اشتباه کنید.

3. اطمینان از اندازه ورودی

فراموش شده ترین موارد در مورد اندازه گیری ها اغلب می تواند ورودی ها باشد، از جمله راه پله ها، گوشه ها و حتی راهروها. آن صندلی عاشقانه جدید و زیبا ممکن است مکان مناسبی برای نوشیدن چای با هم اتاقی قدیمی تان باشد، اما وقتی سنجاب ها آجیل را در کوسن های روی چمن نگهداری می کنند، برای شما مفید نخواهد بود، زیرا عرض درب ورودی را اندازه گیری نکرده اید.

آخرین نکته؟ قبل از اینکه شروع به خرید قطعات یا جابجایی اشیاء کنید، یک طرح سریع بکشید. این به شما کمک می‌کند موارد دیگری را که می‌توانند مانع ایجاد کنند، مانند سبدهای بزرگ، گیاهان و وسایل روشنایی را در ذهن داشته باشید.

برای نکات بیشتر در مورد خرید مبلمان، به وبلاگ مبلمان آرش مراجعه کنید. آیا سعی می کنید فضای خود را برای تعطیلات نوروز بازسازی کنید؟ در نظرات به ما بگویید!

پس برای انتخاب یکی از فروشگاه های بازار بزرگ مبل کرج باید دقت کافی را داشته باشید تا تجربه دلچسبی از خرید سرویس چوب خود کسب کنید. با این تفاصیر بهترین بازار بزرگ مبل کرج کجااست؟ گالری مبل آرش با سال ها تجربه در تولید و عرضه مبلمان باکیفیت و مرغوب با خدمات پس از فروش و ضمانت گارانتی محصولات در خدمت کلیه شهروندان عزیز است. شما می توانید با مراجعه به این بازار بزرگ مبل کرج از بهترین محصولات مبلمان این مجموعه دیدن کنید و خرید نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی